مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-19سياسي

آخرین جزییات از پرداختی معوقات پرستاران گیلانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تشریح آخرین جزییات از پرداختی به پرستاران گفت: اضافه کار و رفاهیات این قشر به روز، کارانه پرستاران تا فروردین امسال پرداخت و تعرفه خدمات پرستاران نیز تا چهار ماه ابتدایی سال پرداخت شده است.

- محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان حشمت رشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، یکی از دغدغه پرستاران گیلانی را پرداخت فوق العاده خاص این قشر سپیدپوش برشمرد و اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و حسن نظر مقام عالی وزارت بهداشت، فوق العاده خاص پرستاران به زودی به سرانجام خواهد رسید.

  وی با اشاره به دریافت حقوق ناکافی پرستاران متناسب با تلاش ها و زحماتشان افزود: با پرداخت رقم فعلی، معیشت پرستاران ما به سختی می گذرد و تلاش خود را برای افزایش دریافتی پرستاران باید به کار بگیریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از به روز بودن پرداخت اضافه کار و رفاهیات پرستاران گیلانی خبر داد و گفت: کارانه پرستاران نیز به صورت علی الحساب تا فروردین سال جاری پرداخت شده و علاوه بر آن تعرفه خدمات پرستاری که سال گذشته اجرایی شده و محل پرداخت آن از محل سازمان های بیمه گر هست و تا چهارماهه ابتدای سال که از بیمه ها دریافت شده، پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از پرداختی معوقات پرستاران گیلانی

آخرین جزییات از پرداختی معوقات پرستاران گیلانی