مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-16سياسي

ساخت بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استاندارد های جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور در آیین کلنگ زنی بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران اصفهان اظهار داشت: - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش می کنیم بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران، با استاندارد های جهانی در سطح بیمارستان های ویژه در شهر ایثار و شهادت ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور در آیین کلنگ زنی بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران اصفهان اظهار داشت: مردم اصفهان با صفات مردم داری، دین داری، علم، ایثار، فرهنگ، شجاعت، عفت، حیا و پاکدامنی شناخته می شوند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی بعنوان نهاد مأمور تلاش می کنیم پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشیم همچنین وظایف خود را در برابر خانواده شهدا و ایثارگران به همه دستگاه ها یادآوری می کنیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به کلنگ زنی پروژه ساخت بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران اصفهان، گفت: این پروژه نیز محصول همکاری و مساعدت مشترک مسئولان استان و شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان که مقرر شده از مجهزترین بیمارستان های کشور باشد کار آسانی نیست، زیرا تلاش می کنیم با استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استاندارد های جهانی

ساخت بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استاندارد های جهانی