مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-08پزشكي

ویزیت پزشکان داخلی نصف تعرفه کشورهای همسایه است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ویزیت پزشکان در کشور های اروپایی بیش از 100 دلار بوده و در کشور های همسایه مثل عراق و افغانستان نیز حدود 2 برابر کشور ما است.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تعرفه پزشکان داخلی پایین تر از کشور های همسایه است و همین موضوع آسیب های متعددی را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اگر یک جستجوی ساده در فضای سایبری داشته باشید، می بینید که ویزیت پزشکان در کشور های اروپایی بیش از 100 دلار بوده و در کشور های همسایه مثل عراق و افغانستان نیز حدود 2 برابر کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه در بخش پزشکی نیز همانند صنوف دیگر هزینه هایی وجود دارد که صرف امور مطب و بیمارستان می شود، خاطرنشان کرد: در همه حوزه ها افزایش قیمت چند برابری بوده است، اما در بخش پزشکی افزایش ها حدود 20 تا 40 درصد افزایش داشته است.

کشاورز با بیان اینکه هزینه های دستمزد، اجاره بها، حقوق پرسنل و مواد مصرفی نیز بیش از این ها افزایش داشته است، بیان کرد: نبود تناسب بین تعرفه و هزینه باعث شده که چرخش نظام درمان به هم بخورد، من نمی خواهم بگویم این توجیهی برای اضافه دریافت تعرفه است، اما باید در این زمینه ریشه یابی صورت بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت پزشکان داخلی نصف تعرفه کشورهای همسایه است

ویزیت پزشکان داخلی نصف تعرفه کشورهای همسایه است