مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-30سياسي

خدمت سالانه بیش از 100 هزار خادم در حرم مطهر رضوی


مدیرعالی حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به توسعه بسترهای خدمت در آستان امام هشتم(ع) گفت: سالانه بیش از 100 هزار خادم توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعالی حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به توسعه بسترهای خدمت در آستان امام هشتم(ع) گفت: سالانه بیش از 100 هزار خادم توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را دارند.

مصطفی فیضی در نشست هم اندیشی سرکشیک های خدمتی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در سال های نه چندان دور عناوین خدمت در حرم مطهر رضوی به 10 مورد هم نمی رسید اما امروز حدود 58 عنوان خدمت در آستان مقدس رضوی و بالغ بر 100 هزار نفر خادم توفیق تشرف دارند.

فیضی خاطرنشان کرد: انجام خدمت توسط این جمعیت خادمان، نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده است که با عنایت حضرت رضا(ع) و تلاش همکاران محقق شده و بهترین بهره وری از نیروی انسانی این حوزه حاصل شده است.

وی به خدمت رسانی خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایام خاص سال نیز اشاره و تصریح کرد: در ایامی همچون تعطیلات نوروز، دهه کرامت و دهه آخر صفر که یک بازمه زمانی 8 ماهه را شامل می شود، یک دوره 8 ماهه مستمر خدمت در خانواده رضوی است که طی آن، خدمات ارزنده ای به زائران آستان نورانی حضرت رضا(ع) ارائه شد و این خدمت استمرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت سالانه بیش از 100 هزار خادم در حرم مطهر رضوی

خدمت سالانه بیش از 100 هزار خادم در حرم مطهر رضوی