مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-31سياسي

همایش تخصصی پدافند کالبدی استان تهران برگزار شد


همایش تخصصی پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان تهران در باقرشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همایش تخصصی پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور فرمانداران و شهرداران استان تهران در باقرشهر شهرستان ری روز سه شنبه برگزار شد.

آرش قندچی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مجموعه شهرداری ها و فرمانداری ها توصیه می شود که به موضوع بهداشت عمومی شهرها در ماه های آینده توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: مسئولان متولی باید در مناطق حاشیه ای که شاهد فضاهای آلوده و مانداب هستیم و انبارهای لاستیک های کهنه خودرو اقدام به خشکاندن آب های راکد و معدوم سازی لاستیک ها کنند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه گفت: در شهرستان ری شاهد انبارهای متعدد از دپو لاستیک خودرو هستیم که باید سریعاً برای امحا آن و حتی به روش دفن کردن اقدام شود زیرا که این اقلام امکان آلودگی زیست محیطی دارد و اصلاً نباید در مجاورت هوا قرار گیرد.

قندچی تصریح کرد: امکان بروز بیماری از طریق آب های راکد و خودروهای فرسوده دپو شده وجود دارد لذا شهرداری ها موظف اند نظافت محیط را به طور جد پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تخصصی پدافند کالبدی استان تهران برگزار شد

همایش تخصصی پدافند کالبدی استان تهران برگزار شد