مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-15بين الملل

اسد علیرغم خواست آمریکا با اراده ایران در قدرت ماند


آمریکا فکر می کرد می تواند اسد را مانند صدام و قذافی در عرض چند روز سرنگون کند، اما توجه نداشت که ولایت فقیه پشت اسد قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده جبهه مقاومت گفت: آمریکا فکر می کرد می تواند اسد را مانند صدام و قذافی در عرض چند روز سرنگون کند، اما توجه نداشت که ولایت فقیه پشت اسد قرار دارد.

رهبر انقلاب به حاج قاسم گفت برو و به ارتش سوریه کمک کن.

آمریکا غلط می کند، اسد باید بماند.

ما خواستیم و اسد ماند.

سردار رحیم نوعی اقدم امروز 24 آبان در یادواره شهدای دانشجوی مدافع امنیت کشور که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به واسطه تبعیت مخلصانه امت از امام به پیروزی رسید، اظهار کرد: در آن زمان هیچ کشور مستقلی وجود نداشت و به همین دلیل دشمنان شرق و غرب به سراغ کشور ما نیز آمدند تا انقلاب ما را نابود کنند، اما امام راحل مشتی بر دهان استکبار کوبیدند و فرمودند که این انقلاب نه به غرب وابسته است و نه به شرق.

این مفهوم توسط تئوریسین های جهان، استراتژی استقلال انقلاب نامیده شد و این نظریه پردازان اعلام کردند که قدرت سوم جهانی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه کشور ما از سال 57 در جایگاه سومین قدرت جهانی قرار دارد، افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اعلام کرد که درست است ایران صاحب قدرت سوم شده است، اما برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسد علیرغم خواست آمریکا با اراده ایران در قدرت ماند

اسد علیرغم خواست آمریکا با اراده ایران در قدرت ماند