مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:122023-11-15بين الملل

احتمال شکست سنگین دموکرات ها در ایالت کلیدی میشیگان تحت تاثیر غزه


موضع دولت بایدن و تشدید شکاف بین نمایندگان دموکرات ایالت میشیگان بر سر جنگ غزه، احتمال آنکه نه رای دهندگان عرب و نه رای دهندگان یهودی این ایالت در جریان انتخابات سال 2024 به دموکرات ها رای دهند را افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تشدید شکاف سیاسی میان دموکرات ها بر سر جنگ رژیم صهیونیستی و حماس، نامزدهای این حزب را در ایالت بسیار مهم میشیگان که رای دهندگان عرب و یهودی بر آرای نهایی آن در انتخابات 2024 تاثیر زیادی خواهند داشت، در معرض خطر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل ، هفته گذشته رشیده طلیب قانون گذار فلسطینی تبار ایالت میشیگان، به دلیل اظهاراتش در مورد بایدن و موضع گیری هایش در جریان جنگ غزه خبر ساز شد.

طلیب در ویدئویی به بایدن هشدار داد که رای دهندگان عرب آمریکایی موضع دولت وی را در قبال جنگ غزه در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فراموش نخواهند کرد.

در همین راستا، الیسا اسلاتکین نماینده یهودی ایالت میشیگان در کنگره ضمن محکوم کردن اظهارات طلیب، شعار از رودخانه تا دریا را که او در ویدئوی منتشر شده عنوان کرده بود، یهودستیزانه خواند و فراخوانی برای نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

موضوعی که نشان دهنده شکاف عمیق میان دموکرات ها در ایالت میشیگان و چالش های مقابل اعضای این حزب در سال آینده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شکست سنگین دموکرات ها در ایالت کلیدی میشیگان تحت تاثیر غزه

احتمال شکست سنگین دموکرات ها در ایالت کلیدی میشیگان تحت تاثیر غزه