مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-29بين الملل

جزییات جدید از مرگ و آخرین روزهای زندگی مسعود رجوی سرکرده منافقین


مسعود رجوی درحالی در سال 1399 از دنیا رفته است که پیش از آن به دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - یک منبع آگاه امنیتی جزییات جدیدی از سرنوشت مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که طبق آن، مسعود رجوی 3 سال قبل در سال 1399 بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است.

بنا براین گزارش، مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید می شود و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می کرده است.

وی پس از مدتی به دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون مبتلا شده بود و ترس ناشی از افشای محل اختفای او، مانع از درمان بیماری اش در مراکز درمانی شده بود.

با تشدید بیماری دیابت، مسعود رجوی بینایی خود را نیز از دست می دهد و یکی از پاهای او هم قطع می شود.

در اوایل دهه 90، به دنبال تلاش منافقین برای فرار از عراق (به دلیل فشارهای متعدد نیروهای مردمی عراق و حملات ایران به مقر اشرف)، منافقین برای خروج از عراق و انتقال به آلبانی، نیازمند خروج از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا و انگلیس بودند و یکی از شروط آمریکا برای خروج از لیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از مرگ و آخرین روزهای زندگی مسعود رجوی سرکرده منافقین

جزییات جدید از مرگ و آخرین روزهای زندگی مسعود رجوی سرکرده منافقین