مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-11پزشكي

پوشش بیمه در تأمین هزینه سوختگی حاد اندک است


یک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سوختگی و زخم گفت: هزینه های توانبخشی، لباس های سوختگی و داروهای ترمیمی و پانسمان های نوین بیماران سوختگی دارای پوشش بیمه ای اندک هستند.

- ایسنا/فارس یک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سوختگی و زخم گفت: هزینه های توانبخشی، لباس های سوختگی و داروهای ترمیمی و پانسمان های نوین بیماران سوختگی دارای پوشش بیمه ای اندک هستند.

عبدالخالق کشاورزی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سوختگی و زخم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز بزرگ ترین و مجهزترین بیمارستان سوختگی کشور است، گفت: این مرکز درمانی در حال حاضر پذیرای بیماران سوختگی و زخم از استان های جنوبی کشور بوده که بیشترین آمار ترخیص بیماران سوختگی بالای 50 درصد به این مرکز اختصاص دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با فعالیت تیمی اساتید و متخصصین رشته های مختلف هر ماه شاهد ترخیص بیمارانی با درصدهای بالای سوختگی هستیم و در سال جاری بیش از 8 بیمار با سوختگی بالای 70 درصد از این مرکز ترخیص شدند که در کشورهای منطقه کم نظیر است.

کشاورزی با بیان اینکه بیمارستان سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز علاوه بر 73 تخت سوختگی و زخم دارای 14 تخت icu سوختگی با استانداردهای روز دنیا است، تصریح کرد: این مرکز درمانی در حال اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه در تأمین هزینه سوختگی حاد اندک است

پوشش بیمه در تأمین هزینه سوختگی حاد اندک است