مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 06:152023-11-09فرهنگي

وقتی متن در سینما قربانی حاشیه می شود


دور خیز سینمای ایران برای یک رکوردشکنی در گیشه و رسیدن به فروش هزار میلیاردی هرچند نشان از اوضاع مطلوب گیشه سینما دارد اما همه سینما فقط فروش نیست.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: سینمای ایران با وجود همه تنگناها، محدودیت ها و حاشیه های صنفی دوران پرثباتی را تجربه می کند.

برخلاف برخی پیش بینی ها چرخه اکران به راه افتاده و کلیت سینماها رونق گرفته است و این یک نقطه آغاز برای سینمای ایران است.

ممکن است عده ای بگویند فقط بازار فیلم های کمدی گرم است و بقیه فیلم ها آنچنان که توقع می رود سهمی از گیشه ندارند(که البته حرف درستی است)، نکته ای که باید با مدیریت چینش اکران حل و فصل شود و یا با تربیت مخاطب شکل دیگر بگیرد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با حضور در برنامه صف اول به نکاتی مختلف از شرایط چینش اکران گرفته تا وضعیت سینماسازی در کشور اشاره کرد.

صحبت هایی که بیشتر حول متن سینما قرارداشت اما این روزها همه چیز بر محور حاشیه و بیانیه نویسی در سینما می چرخد.

نکته ای که در تحلیل صحبت های محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی مغفول مانده اشاره او به متن و نیاز امروز سینماست اما به نظر می رسد حاشیه های پررنگ تر از متن باعث شده تا موارد مطرح شده از سوی خزاعی کمتر مورد توجه قرار بگیرد چرا که این روزها همه چیز بر محور حاشیه و بیانیه نویسی در سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی متن در سینما قربانی حاشیه می شود

وقتی متن در سینما قربانی حاشیه می شود