مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-24اقتصادي

سرمایه گذاری خطرپذیر روی 15 تیم استارت آپی


نماینده مؤسسه دانش بنیان برکت در همدان با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته برای بیش از 15 تیم استارت آپ تخصصی سرمایه گذاری خطرپذیر انجام شده است، - ایسنا/همدان نماینده مؤسسه دانش بنیان برکت در همدان با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته برای بیش از 15 تیم استارت آپ تخصصی سرمایه گذاری خطرپذیر انجام شده است، گفت: در حال حاضر دو مجموعه فعال از جمله نخستین مرکز نوآوری کارگاهی کشور و یک مرکز هم در دانشگاه بوعلی سینا در استان همدان وجود دارد که هر دو مرکز ما با ظرفیت صددرصدی در حال فعالیت است.

  ارسلان باسلی زاده سه شنبه 2 آبان در ستاد دانش بنیان استان همدان، با اشاره به اینکه در همدان تیم های استارت آپی ارزشمندی وجود دارد، بیان کرد: هفته گذشته توانستیم قرارداد 10 میلیارد تومانی با یک تاجر کویتی منعقد کنیم.

وی تصریح کرد: با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توانستیم ملکی در استان همدان به ارزش 150 میلیارد تومان ذیل مؤسسه دانش بنیان برکت به تملک در بیاوریم و بیش از 30 میلیارد تومان زیرساخت تاکنون در دو مرکز ذکر شده، فراهم کرده ایم.

باسلی زاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری خطرپذیر انجام شده است، افزود: برای سال جاری بیش از 50 میلیارد تومان امکانات برای سرمایه گذاری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خطرپذیر روی 15 تیم استارت آپی

سرمایه گذاری خطرپذیر روی 15 تیم استارت آپی