مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-19اقتصادي

6 مدرسه خیرساز استان مرکزی به بهره برداری می رسد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: 6 مدرسه در مناطق مختلف استان که با مشارکت خیرین ساخته شده است به زودی به بهره برداری می رسد.

-  جواد لنجابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره پروژه های افتتاحی مدارس خیرساز در استان اظهار کرد: با مشارکت خیرین 6 مدرسه در قالب های 2 و 3 کلاسه در روستاهای سطح استان با سیستم گرمایشی پکیج ساخته شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در مجموع ساخت این مدارس 15 کلاس به تعداد کلاس های 6 روستای خیر آباد شازند، روستای ایر فراهان، روستای باغشاهی ساوه، روستای آوه ساوه، روستای کله بید و روستای آدشته خنداب اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: مدرسه روستای خیر آباد شازند در یک طبقه با زیربنای 147 مترمربع و محوطه سازی 357 مترمربع با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال احداث شده که 16 میلیارد از منابع دولتی و مابقی نیز توسط خیرین تأمین اعتبار شده است.

لنجابی همچنین با اشاره به ساخت مدرسه 2 کلاسه روستای ایر فراهان با مساحت 93 مترمربع و محوطه سازی 314 مترمربع یادآور شد: هزینه ساخت این مدرسه نیز 15 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که 3 میلیارد و 500 میلیون ریال آن توسط خیرین تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مدرسه خیرساز استان مرکزی به بهره برداری می رسد

6 مدرسه خیرساز استان مرکزی به بهره برداری می رسد