مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-07فرهنگي

خاکسپاری الهام شکیب بازیگر ؛ گفتی آتیلا زود رفت، خودت که زودتر رفتی! (+عکس)


مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری بازیگر جوان الهام شکیب صبح امروز، سه شنبه 16 آبان ماه برگزار و پیکر این هنرمند با سخنانی از حمید پورآذری و هدایت هاشمی به خاک سپرده شد.

- خاکسپاری الهام شکیب بازیگر ؛ گفتی آتیلا زود رفت، خودت که زودتر رفتی! (+عکس) مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری بازیگر جوان الهام شکیب صبح امروز، سه شنبه 16 آبان ماه برگزار و پیکر این هنرمند با سخنانی از حمید پورآذری و هدایت هاشمی به خاک سپرده شد.

پیکر الهام شکیب، بازیگرو کارگردان جوان با حضور جمعی از دوستانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری این هنرمند جوان صبح امروز، سه شنبه 16 آبان ماه برگزار و پیکر این هنرمند با سخنانی از حمید پورآذری و هدایت هاشمی به خاک سپرده شد.

حمید پورآذری، کارگردان و مدرس تئاتر و سرپرست گروه تئاتر پاپتی ها که چندین همکاری با الهام شکیب داشته، با اندوه فراوان از درگذشت او گفت: روزی که آتیلا پسیانی از دنیا رفت، الهام در صفحه اینستاگرامش نوشت آتیلا چه زود رفتی! و حالا ما فکر نمی کردیم که خود او به این زودی برود! هدایت هاشمی دیگر بازیگر تئاتر و عضو گروه تئاتری پاپتی ها نیز خاطراتی از همکاری های خود با الهام شکیب گفت و با یادآوری از نظم و انضباطی را که او در کارش داشت، از درگذشت این بازیگر جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکسپاری الهام شکیب بازیگر ؛ گفتی آتیلا زود رفت، خودت که زودتر رفتی! (+عکس)

خاکسپاری الهام شکیب بازیگر ؛ گفتی آتیلا زود رفت، خودت که زودتر رفتی! (+عکس)