مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-30سياسي

نشاط اجتماعی از طریق سینما به جامعه بازگشت /لزوم تبیین نقش سینما در زندگی مردم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در سفر خود به استان فارس با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه این استان امروز (8 آبان ماه) دیدار کرد.

- در دیدار رییس سازمان سینمایی با نماینده، ولی فقیه استان فارس مطرح شد: نشاط اجتماعی از طریق سینما به جامعه بازگشت /لزوم تبیین نقش سینما در زندگی مردم رییس سازمان سینمایی کشور در سفر یک روزه خود به استان فارس با نماینده، ولی فقیه این استان دیدار کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در سفر خود به استان فارس با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه این استان امروز (8 آبان ماه) دیدار کرد.

وی در ملاقات با آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه آگاهی و شناخت دقیق و ملموسی از ضرورت های فرهنگی و اجتماعی شهر ها دارند، گفت: قطعا امامان جمعه می توانند تصویر بهتری از وضعیت فرهنگی و اجتماعی و مطالبات مردم در حوزه فرهنگ و سینما را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در این دوره، حساسیت های بالایی نسبت به مسائل اخلاقی و خانواده و مباحث راهبردی کشور داشته ایم، اضافه کرد: رونق به سینما ها برگشته است و به تبع آن، تولید هم باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط اجتماعی از طریق سینما به جامعه بازگشت /لزوم تبیین نقش سینما در زندگی مردم

نشاط اجتماعی از طریق سینما به جامعه بازگشت /لزوم تبیین نقش سینما در زندگی مردم