مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-23اقتصادي

توزیع 24 میلیون لیتر آب شرب در شش ماهه اول امسال به 35 روستای بردسکن


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن گفت: قریب به 2000 سرویس به حجم تقریبی 24 میلیون لیتر آب شرب توسط تانکر سیار در طول 6 ماهه اول سال جاری به روستاهای محروم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حسین مهدوی اولیایی اظهار کرد: در پی محدودیت منابع آبی و گرمای تابستان و ضرورت تامین آب شرب روستاییان و به منظور رفع مشکل کمبود آب و بهره مندی از آب شرب، آبرسانی با تانکر خودرو سیار به بالغ بر 34 روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش با استفاده از تانکر و همچنین تانکر اجاره ای (بخش خصوصی) انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اب و فاضلاب شهرهای بردسکن ، انابد و شهرآباد 75 روستا و آبادی را تحت پوشش خود دارد، افزود: این اداره دارای 52 منبع آبی با شبکه توزیع 570 کیلومتر، 400کیلومتر خطوط انتقال و بیش از 20000متر مکعب مخزن ذخیره آب است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن گفت: این امور بالغ بر36500 اشتراک دارد که تامین آب شرب سالم برای مردم شهرستان ا از برنامه های  این امور است .

اولیایی با اشاره به اینکه صرفه جویی در مصرف آب یک وظیفه شرعی می باشد اظهار کرد: فرسودگی شدید بالغ بر 60 درصد تاسیسات قدیمی مشکلات بهره برداری را با مشکل مواجه می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بعضی از روستاهای شهرستان از طریق مجتمع آبرسانی تامین آب می شود و نظر به بروز نقص فنی در الکتروپمپ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 24 میلیون لیتر آب شرب در شش ماهه اول امسال به 35 روستای بردسکن

توزیع 24 میلیون لیتر آب شرب در شش ماهه اول امسال به 35 روستای بردسکن