مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-18حوادث

شهروندان سنقر وکلیایی برای اهدای خون به هلال احمر مراجعه کنند


رییس جمعیت هلال احمر سنقروکلیایی گفت: اراده کل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در محل درمانگاه هلال احمر این شهرستان، آماده خونگیری از همشهریان است.

- سعید عمرانی، رییس جمعیت هلال احمر سنقروکلیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آمادگی هلال احمر برای خونگیری از شهروندان خبر داد و اظهار کرد: انتقال خون و فرآورده های آن ناجی زندگی بسیاری از بیماران است و همه روزه در سراسر جهان بسیاری از افراد به خون و فرآورده های خونی سالم نیاز پیدا می کنند.

  وی با اشاره به نیاز به خون در حوادث و سوانح گوناگون همانند تصادفات رانندگی، سوختگی ها و اعمال جراحی نظیر جراحی قلب باز اهمیت اهدای خون رایادآور شد و افزود: مهمترین هدف انتقال خون در ایران تأمین خون و فرآورده های سالم آن با بهترین کیفیت استاندارد مطابق با موازین تعیین شده بین المللی برای بیماران و نیازمندان و همچنین ترویج طب انتقال خون است.

رییس جمعیت هلال احمر سنقروکلیایی تصریح کرد: در این راستا اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه امروز شنبه 27 آبان ماه، در محل جنب مسجد النبی ترمینال سنقر نرسیده به آموزشگاه رانندگی بهاران از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر آماده خونگیری از همشهریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان سنقر وکلیایی برای اهدای خون به هلال احمر مراجعه کنند

شهروندان سنقر وکلیایی برای اهدای خون به هلال احمر مراجعه کنند