مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-09سياسي

برای فرزندان نیروهای مسلح شرکت های کارآفرینی ایجاد کنید


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: درخصوص اشتغال فرزندان نیروهای مسلح، تلاش کنید با ایجاد شرکت های کارآفرینی و یا تعاونی های اشتغال آفرینی که نیروهای مسلح مسلط بر آن هستند مانند تأمین قطعات خودروهای نظامی و یا گرفتن سهمیه در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در دیدار با مدیر خدمات درمانی نیروهای مسلح و اتکا اظهار داشت: از اینکه کار شما در سطح ملی به عنوان الگو مطرح شده و همایش برنامه جامع ملی در بوشهر برگزار می شود بسیار خرسندم.

وی افزود: قدرت ملی و اقتدار بین المللی کشور بستگی به قدرت و اقتدار نیروهای مسلح آن کشور دارد، به همین دلیل در محاسبات مدیریتی نظام یکی از مولفه های قدرت یک کشور توانمندی نرم افزاری و سخت افزاری نیروهای مسلح آن است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: توجه به نیروهای مسلح توجهی راهبردی است و مانند سایر نهادها نگاه خدماتی محض نیست، بنابراین تاثیرش در حوزه مدیریت دفاعی و نظامی کشور نمود پیدا می کند.

  نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه یک نظامی نباید دغدغه زندگی داشته باشد و حداقل ها باید برایش مهیا باشد اظهار کرد: یکی از موارد مهم و ضروری، مدیریت مسکن برای نیروهای مسلح است که طبق آمار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فرزندان نیروهای مسلح شرکت های کارآفرینی ایجاد کنید

برای فرزندان نیروهای مسلح شرکت های کارآفرینی ایجاد کنید