مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-11اقتصادي

احیای واحدهای اقتصادی با حمایت بنیاد برکت در ماسال


به گفته مجری اشتغال اجتماع محور گیلان، واحدهای صنعتی که نیاز به سرمایه داشت به عنوان طرح های کارفرمایی با رصد تأمین اجتماعی از سوی بنیاد برکت در تبصره 16 سال 1402 حمایت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، ساریه پورصالح ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح های کارگاهی شهرستان ماسال اظهار کرد: هر کارگاه پنج الی 10 نفر اشتغال پایدار را باحمایت سرمایه ای بنیاد برکت تعهد کرده بودند که با اقدامات بسیار خوب و به موقع این بنیاد هم قوام و پایداری کارگاه ها را تثبیت کرد وهم بستر اشتغال جدید را برای جوانان ماسالی فراهم کرد.

وی با بیان اینکه  تسهیلات بنیاد برکت در روستاهای هدف شهرستان های گیلان در بخش خویش فرمایی و کارفرمایی به صاحبان کسب و کار پرداخت می شود، گفت: درطرح سحاب، تسهیلگران بنیاد برکت در شهرستان ها از واجدین شرایط مشاغل خرد و خانگی در روستای هدف ثبت نام می کنند و فرآیند طبق آیین نامه اجرایی بنیاد برکت تا اخذ تسهیلات، استقرار شغل و هر سه ماه نظارت پیگیری می شود.

جدا از طرح های خرد، مشاغل بنگاهی و گارگاهی نیز از حمایت بنیاد برکت در پوشش سقف اعتباری بالاتر نام نویسی می شود.

  مجری اشتغال بنیاد برکت گیلان با بیان اینکه در قالب انفرادی به هر فرد بر اساس نوع کسب وکار و میزان بودجه لازم تا سقف 150 میلیون تومان و در قالب کارفرمایی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای اقتصادی با حمایت بنیاد برکت در ماسال

احیای واحدهای اقتصادی با حمایت بنیاد برکت در ماسال