مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-13بين الملل

رزمایش دریایی چین و پاکستان همزمان با تحرکات نظامی هند


همزمان با افزایش تحرکات نظامی هند، منابع رسانه ای روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکردند که نیرو ی دریایی چین و پاکستان رزمایش یک هفته ای را برگزار کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزایر فارس،همزمان با افزایش تحرکات نظامی هند و تلاش این کشور برای تقویت نیروهای مسلح خود، منابع رسانه ای روز دوشنبه اعلام کردند که نیرو ی دریایی چین و پاکستان رزمایش یک هفته ای را برگزار کرده و این دو کشور برای اولین بار گشت های دریایی مشترک انجام می دهند.

وبگاه تلگراف ایندیا به نقل از روزنامه داون نوشت که نیروهای دریایی چین و پاکستان در پایگاه دریایی کراچی روز شنبه رزمایش نگهبانان دریا-3 را که شامل عملیات ضد زیردریایی است آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، هند و آمریکا نیز از پیشرفت در قراردادهای نظامی مهم خبر داده اند و ملاقات روز جمعه وزرای خارجه خود را مشارکت رو به رشد در مواجهه با چالش های ژئوپلیتیکی منطقه خواندند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و لوید آستین وزیر دفاع این کشور جمعه گذشته با سوبرهمانیام جایشانکار و راجنات سینگ وزرای خارجه و دفاع هند در دهلی نو به عنوان بخشی از گفت وگوی سالانه 2+2 که بر منطقه هند و اقیانوس آرام متمرکز بود، دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دریایی چین و پاکستان همزمان با تحرکات نظامی هند

رزمایش دریایی چین و پاکستان همزمان با تحرکات نظامی هند