مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-07اقتصادي

ستاد دیه از بدو تأسیس 4 هزار و 472 نفر زندانی مستحقق را آزاد کرده است


این ستاد از بدو تأسیس با کمک خیرین 4 هزار و 472 نفر زندانی مستحقق را آزاد کرده است.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد دیه استان اردبیل گفت: این ستاد از بدو تأسیس با کمک خیرین 4 هزار و 472 نفر زندانی مستحقق را آزاد کرده است.

کریم اله محبوبی 16 آبان در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: ستاد دیه با کمک خیرین اقدام به آزادسازی زندانیان با جرایم غیرعمد و مالی می کند و در استان اردبیل این ستاد از سال 1381 شروع به کار کرده است.

وی ادامه داد: در این مدت 4 هزار و 472 نفر زندانی جرائم غیر عمد و مالی مستحقق با کل بدهی 673 میلیارد تومان آزادسازی شده است.

محبوبی با بیان اینکه طبق رویکرد جدید در ستاد دیه استان اردبیل، برخی از زندانی های نیازمند با مشاوره مددکاری و اجتماعی از زندانهای استان بدون پرداخت مبلغ آزاد شدند، افزود: در سال جاری 59 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با این روش آزاد شدند و امیدواریم این رویکرد تقویت شود.

وی از برگزاری جشن های گلریزان و انجام پویش های فضای مجازی برای آزادسازی زندانیان خبر داد و گفت: در سال جاری 138 نفر زندانی غیرعمدمالی با مبلغ محکومیت 166 میلیارد تومان آزاد شدند.

رییس ستاد دیه استان اضافه کرد: بیش از 15 میلیارد تومان از بدهی مالی زندانیان گذشت و بخشش از سوی شکات انجام شده و بیش از 129 میلیارد تومان اعساریه به تقسیط برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دیه از بدو تأسیس 4 هزار و 472 نفر زندانی مستحقق را آزاد کرده است

ستاد دیه از بدو تأسیس 4 هزار و 472 نفر زندانی مستحقق را آزاد کرده است