مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-30پزشكي

ضد آفتاب ها حس امنیت کاذب ایجاد می کنند!


دانشمندان می گویند کرم های ضد آفتاب حس امنیت کاذبی را در مردم ایجاد می کنند و حتی می توانند منجر به سرطان های بیشتر شوند.

- دانشمندان می گویند کرم های ضد آفتاب حس امنیت کاذبی را در مردم ایجاد می کنند و حتی می توانند منجر به سرطان های بیشتر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ضدآفتاب ها با جذب، انعکاس یا پراکنده کردن اشعه های فرابنفش به محافظت از پوست در برابر نور خورشید کمک می کنند، اما محدودیت هایی دارند که منجر به چیزی به نام تناقض ضد آفتاب می شود.

اکنون دو مطالعه جدید خطرات استفاده از آنها را برجسته کرده اند.

مطالعات انجام شده در کانادا و انگلیس پژوهشگران ابتدا 23 گروه متمرکز را به منظور تعیین عواملی که در نرخ های مختلف سرطان شایع پوست موسوم به ملانوما در کانادا نقش دارند، گرد هم آوردند.

آنها دریافتند که ساکنان دو استان کانادا با نرخ بالای ابتلا به ملانوما، بیشتر احتمال دارد از روش های محافظتی در برابر آفتاب استفاده کنند و از خطرات مرتبط با سلامتی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آگاه و به شاخص اشعه فرابنفش پایبند باشند.

با وجود این، آنها در معرض افزایش سطوح قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار گرفته اند که منجر به ابتلای بیشتر به سرطان پوست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد آفتاب ها حس امنیت کاذب ایجاد می کنند!

ضد آفتاب ها حس امنیت کاذب ایجاد می کنند!