مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-01سياسي

داناب یزد به ایستگاه پایانی ششمین دوره و آغاز هفتمین دوره رسید


اختتامیه ششمین دوره طرح ملی دانش اموزی نجات آب(داناب) و افتتاحیه هفتمین دوره این طرح در استان یزد با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار شد.

  - ایسنا/یزد اختتامیه ششمین دوره طرح ملی دانش اموزی نجات آب(داناب) و افتتاحیه هفتمین دوره این طرح در استان یزد با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار شد.

  اختتامیه ششمین دوره طرح طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) و اولین دوره طرح سواد آبی با معرفی و تجلیل از برترین های این دوره در سال تحصیلی 1402-1401 و همزمان هفتمین دوره این طرح در سال جاری تحصیلی کلید خورد.

محمدرضا دهقانی فیروزآبادی رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد در این مراسم که پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه و متولیان برگزاری این رویداد در محل سالن آمفی تئاتر دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و محکومیت جنایات رژیم صهونستی و تسلیت شهادت دانش آموزان فلسطینی در آستانه روز دانش آموز، اظهار کرد: شادابی و پویایی جامعه وابسته به آب است لذا برای حفظ این شادابی لازم است چگونگی محافظت از نعمت خدادادی آب را فرا بگیریم.

وی افزود: مجموعه ی جهاددانشگاهی استان یزد مفتخر است که در کنار دانش آموزان و مسئولین دلسوز طی سالیان گذشته به عنوان مجری طرح داناب در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داناب یزد به ایستگاه پایانی ششمین دوره و آغاز هفتمین دوره رسید

داناب یزد به ایستگاه پایانی ششمین دوره و آغاز هفتمین دوره رسید