مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 22:002023-11-13سياسي

منصوری: برای همه شهرستان ها اعتباری جهت توسعه همه جانبه در نظر گرفته خواهد شد


سرپرست نهاد ریاست جمهوری بر لزوم توسعه همه جانبه استان ها تأکید کرد و گفت: برای همه شهرستان ها اعتباری در نظر گرفته خواهد شد تا ان شاءالله همه مناطق کشور از این اعتبارات بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیدار با مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: استان چهار محال و بختیاری در خرداد ماه سال گذشته، میزبان دور نخست سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیأت دولت بود، که تاکنون 4 هزار و 270 میلیارد تومان از مصوبات این سفر پرداخت شده است و ان شاءالله 2 همت دیگر نیز، پیش از سفر رییس جمهور به این استان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند استان چهار محال و بختیاری در حوزه های مختلف، گفت: از آنجا که ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی در این استان وجود دارد، پرداخت تسهیلات خرد فراگیر جهت ارتقای این بخش ها در دستورکار دولت قرار گرفته است و به زودی بهره مندی از این اعتبارات محقق خواهد شد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ادامه بر لزوم توسعه همه جانبه استان ها تأکید کرد و گفت: برای همه شهرستان ها اعتباری در نظر گرفته خواهد شد تا ان شاءالله همه مناطق کشور از این اعتبارات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: برای همه شهرستان ها اعتباری جهت توسعه همه جانبه در نظر گرفته خواهد شد

منصوری: برای همه شهرستان ها اعتباری جهت توسعه همه جانبه در نظر گرفته خواهد شد