مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-11بين الملل

میخ های آخر بر تابوت اقتصاد تل آویو از پس طوفان الاقصی


وخامت اوضاع اقتصادی در طول چهل هفته اعتراضات تل آویو باعث اعتصابات همه جانبه شده بود، اما طوفان الاقصی اساس شکست اقتصادی تازه ای را برای رژیم موقت صهیونیستی رقم زده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بصیرت نوشت: بحران موجودیتی تل آویو که روند آن از سال 2000 میلادی با عقب نشینی خفت بار از جنوب لبنان آغاز شده بود، در حالی پانزدهم مهر با طوفان الاقصی غافلگیر شد که چهلمین شنبه سراشیبی سقوط خود را با وجود اعتراضات گسترده در سرزمین های اشغالی پشت سر می گذاشت.

پیش از این، وخامت اوضاع اقتصادی در طول چهل هفته اعتراضات تل آویو باعث اعتصابات همه جانبه کارگری، تعطیلی فرودگاه ها، فرار سرمایه، افزایش مهاجرت های معکوس، انتقال شرکت های فناوری و هوش مصنوعی به اروپا و آمریکا در جستجوی امنیت و موارد بسیار دیگر شده بود، اما طوفان الاقصی اساس شکست اقتصادی تازه ای را برای رژیم موقت صهیونیستی رقم زده است.

روزنامه تایمز اسراییل چند روز پیش گزارشی از موسسه اعتبار سنجی استاندارد اند یوروز منتشر کرد که در آن چشم انداز اعتباری رژیم صهیونیستی از وضعیت ثبات به وضعیت منفی تنزل پیدا کرده است و آسوشیتدپرس نیز درباره وضعیت اقتصاد این روز های سرزمین های اشغالی هشدار داده و نوشته است: بسیج 360 هزار نیروی ذخیره و تخلیه 250 هزار شهرک نشین (در جنوب و شمال سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میخ های آخر بر تابوت اقتصاد تل آویو از پس طوفان الاقصی

میخ های آخر بر تابوت اقتصاد تل آویو از پس طوفان الاقصی