مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-07اجتماعي

پرندگان در مسیر مهاجرت


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه پایش ها در طبیعت استان درحال انجام است، گفت: این ایام روزهای پرکاری برای محیط بانان است که در تکاپوی پایش ها هستند.

- عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره حضور پرندگان مهاجر در طبیعت مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ورود و مهاجرت پرندگان به طبیعت مازندران تابع شرایط اقلیمی و آب و هوایی مبدا و مقصد پروازی است.

وی افزود: باید شرایط هم به لحاظ اقلیمی و آب و هوایی البته در کشور مبدا و هم در مقصد پروازی فراهم شود تا حضور پرندگان مهاجر را شاهد باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: باتوجه به آبگیری خوبی که در سطح تالاب ها و آب بندان های مازندران شده، انتظار داریم حضور پرندگان زمستان گذران را شاهد باشیم.

کاویان با تاکید بر اینکه  مهاجرت پرندگان به شرایط بارشی بستگی دارد، خاطرنشان کرد: مهاجرت و زمان آغاز  آم به به وضعیت اقلیمی و آب و هوایی کشور مبدا بستگی دارد.

وی با اعلام اینکه این روزها شاهد حضور پرندگان مهاجر در طبیعت استان هستیم، تصریح کرد: با سرد شدن هوا حضور پرندگان مهاجر در طبیعت بیشتر می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه پایش ها در طبیعت استان درحال انجام است، گفت: این ایام روزهای پرکاری برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان در مسیر مهاجرت

پرندگان در مسیر مهاجرت