مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-31پزشكي

برای رفع مشکل کمبود بهورزی ورود کردیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان به کمبود بهورز در استان طی سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل کمبود بهورزی ورود کردیم اما یک تا سه سال طول می کشد تا نتایج عملکرد امروز دانشگاه در این حوزه اثرگذار و دیده شود.

- دکتر مجذوبی سه شنبه 9آبان در نشست مشترک هیئت رییسه دانشگاه با معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تحریر و تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه مبتنی بر نیازها و دورنمای اهداف دانشگاه، گفت: خوشبختانه عملکرد دانشگاه منطبق بر برنامه استراتژیک در حال پیشروی است.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی همدان طی دو سال گذشته، اظهار کرد: تدوین و تحریر برنامه استراتژیک از آبان ماه 1400 اغاز شد و جلسات متعددی برای ارزیابی و بعد تدوین برنامه راهبردی دانشگاه برگزار شد و تاکنون دقیقاً بر اساس برنامه و در برخی مسایل با رویکردی انعطاف پذیر پیشروی کردیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه آموزشی از وجود یازده دانشکده برخوردار است و در اعتباربخشی اخیر از بهترین دانشگاه ها شناخته شده است، تصریح کرد: همچنین در حوزه تحقیقات و فناوری اقدامات شایان توجهی صورت گرفته که از آن جمله می توان به اخذ مجوز پارک علم و فناوری و راه اندازی آن و نمایه شدن سه مجله علمی دانشگاه اشاره کرد که مجموع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل کمبود بهورزی ورود کردیم

برای رفع مشکل کمبود بهورزی ورود کردیم