مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-12سياسي

برنامه محوری هفته کتاب در خوسف برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه عمومی خراسان جنوبی گفت: عزم این اداره کل در طراحی برنامه های فرهنگی بر تمرکز زدایی از مرکز استان است و به این منظور برنامه محوری هفته کتاب را در هفته فرهنگی خوسف برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نشست سه جانبه جهاد دانشگاهی، کتابخانه های عمومی و فرمانداری خوسف امروز به منظور اجرای مراسم محوری هفته کتاب همزمان با هفته فرهنگی خوسف برگزار شد.

در این نشست سه جانبه برای برنامه ریزی هفته فرهنگی خوسف و برگزاری هم زمان همایش ابن حسام خوسفی و آیین سی و یکمین هفته کتاب خراسان جنوبی برنامه ریزی شد.

سید علی حسینی، فرماندار خوسف با دعوت از دو دستگاه فرهنگی مهم استان گفت: با تمرکز برنامه های فرهنگی خود در این شهرستان و به مناسبت هفته فرهنگی خوسف زمینه رونق این هفته را فراهم کنید.

سید محمد حسین کاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ضمن استقبال از طرح فرمانداری خوسف اعلام کرد: رونمایی دیوان جدید ابن حسام، حضور دکتر علیرضا قزوه و تقدردانی از برگزیدگان جشنواره منطقه ای ابن حسام از ماموریت های جهاد دانشگاهی در هفته فرهنگی خوسف خواهد بود.

محمود حاجی، رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی نیز ضمن لزوم توجه به شهرستان های استان گفت: در طراحی برنامه های فرهنگی عزم این اداره کل برای تمرکز زدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه محوری هفته کتاب در خوسف برگزار می شود

برنامه محوری هفته کتاب در خوسف برگزار می شود