مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:402023-10-24سياسي

صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهر بجنورد تشکیل شود


رییس مرکز آموزش، پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر بجنورد بر تشکیل صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهر بجنورد تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مرکز آموزش، پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر بجنورد بر تشکیل صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهر بجنورد تاکید کرد.

سید محسن موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمونه از این اقدام و مصادیق اجرایی و تنظیم آیین نامه آن را می توان در شهرهایی همانند شیراز و تبریز دید که می تواند برای آینده بجنورد به عنوان مرکز استان تاثیر بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تشکیل صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهری بجنورد سبب ذخیره درآمد برای آینده این شهر می شود، افزود: تنظیم آیین نامه مربوط به این اقدام در دستور کار کمیته ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد قرار گرفته است و از هرگونه پیشنهاد در این خصوص استقبال می کنیم.

موسوی گفت: با تشکیل صندوق ذخیره سرمایه گذاری در راستای توسعه شهری، اقداماتی مشابه ایجاد حساب پارکینگ که اقدامی موفق توسط شورای شهر است را شاهد خواهیم بود که سبب مرتفع شدن مشکلات درآمدی می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: منابع مالی این صندوق در بعضی از شهرهایی که آن را اجرایی کرده اند، شامل سه درصد از درآمدهای نقدی بودجه، 20 درصد از محل مشارکت پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهر بجنورد تشکیل شود

صندوق ذخیره سرمایه گذاری شهر بجنورد تشکیل شود