مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-19اجتماعي

ارسال اولین اخطار « لاگ هوشمند » برای تاکسی های گردشی و تلفنی غیرفعال تهران


در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می بایست در هر ماه حداقل 20 پرداخت الکترونیک داشته باشد.

- ارسال اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسی های گردشی و تلفنی غیرفعال تهران در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می بایست در هر ماه حداقل 20 پرداخت الکترونیک داشته باشد.

در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران اگر تاکسیرانان دوبار اخطار پیامکی عدم پرداخت کرایه بصورت الکترونیکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت آنان حذف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،​​​​​​ محمد علوی زاده در این باره گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی های  گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در طرح لاگ هوشمند ارسال شد.

وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می بایست در هر ماه حداقل 20 پرداخت الکترونیک داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اولین اخطار « لاگ هوشمند » برای تاکسی های گردشی و تلفنی غیرفعال تهران

ارسال اولین اخطار « لاگ هوشمند » برای تاکسی های گردشی و تلفنی غیرفعال تهران