مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-26سياسي

مانند طوفان الاقصی، در فضای مجازی هم نیازمند طوفانیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مدرس گفت: در زمینه بین الملل باید منبر جهانی درست کرد، باید ارتباط داشته باشید و بتوانید طوفان راه بیاندازید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مراسم افتتاحیه دوره تربیت مدرس معارف و اندیشه های اسلامی در کلام رهبری با حضور آیت الله دژکام برگزار شد.

امام جمعه شیراز در این مراسم گفت: امروز سالگرد شهدای حرم شاهچراغ(ع) است و بر روح پاک همه شهدای بزرگوار درود می فرستیم و دعا می کنیم برای مردم مظلوم غزه که خدای متعال انشاالله آنها را از شر جنایات رژیم صهیونیستی نجات دهد.

آیت الله دژکام افزود: مجموعه ای که الحمدالله برای آموزش اندیشه های مقام معظم رهبری به صورت ویژه شکل گرفته است و مسیر خود را به سوی تکمیل شدن و منشا اثر خوب شدن در استان فارس طی می کند و بنده از دوستان عزیزی که پیگیر این قضیه هستند و همین طور از همکارانشان در بسیج  و آموزش و پرورش که زمینه مناسبی را برای این کار فراهم می کنند تشکر می کنم.

وی گفت: عنوان معارف انقلاب اسلامی به حمدالله موضوعی است که به نظر می آید در جامعه جا افتاده است و موضوع بحث بنده نیز در حدود 40 خطبه همین بوده که از بیانات مقام معظم رهبری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانند طوفان الاقصی، در فضای مجازی هم نیازمند طوفانیم

مانند طوفان الاقصی، در فضای مجازی هم نیازمند طوفانیم