مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-14ورزشي

جدال شهداب و ایفاسرام برای نزدیک شدن به صدرنشینی


دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران، مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

- ایسنا/یزد دو تیم شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران، مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

ششمین هفته سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه 24 آبان با هفت دیدار پیگیری می شود و تیم های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در حساس ترین مسابقه و دربی استان یزد از ساعت 17 و در سالن اختصاصی شهداب مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان محمد رضا تندوران در شهداب یزد که عنوان قهرمانی دو دوره پیاپی لیگ را به همراه خود به یدک می کشند، در حال حاضر با سه برد و دو باخت از پنج بازی و کسب 10 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند.

قرمز پوشان ایفاسرام نیز که هدایت آنها را علیرضا طلوع کیان بر عهده دارد با چهار برد و یک باخت از پنج بازی و کسب 12 امتیاز و یک پله بالاتر از شهداب یعنی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند.

ایفایی ها در هفته پنجم با نتیجه سه بر دو مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسیدند و در این هفته با انگیزه مضاعف تری به جدال با شهداب خواهند رفت.

شاگردان طلوع کیان در این بازی به دنبال پنجمین برد خود و نزدیک تر شدن به صدر جدول هستند، که قطعا در یزد و با توجه به امتیاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال شهداب و ایفاسرام برای نزدیک شدن به صدرنشینی

جدال شهداب و ایفاسرام برای نزدیک شدن به صدرنشینی