مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-30سياسي

مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی در ایلام راه اندازی می شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: موافقت اصولی راه اندازی  مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی در استان به استناد رای صادره از دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام شده است.

- ایسنا/ایلام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: موافقت اصولی راه اندازی  مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی در استان به استناد رای صادره از دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام شده است.

دکتر عباس ملکی اظهار کرد: این مرکز در بیمارستان رازی شهر ایلام و زیر نظر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه فعالیت می کند و ارتقاء و اشاعه فرهنگ تحقیق و کار گروهی در عرصه های پژوهشی در زمینه تحقیقات سل و بیماری های ریوی، مشارکت در انجام طرح های مشترک با مراکز تحقیقاتی استان و سایر موسسات ذیربط در زمینه طرح های فناورانه، انجام مداخلات بهداشتی درمانی در سطح جامعه به منظور کاهش عوامل خطر بیماری های مزمن ریه، به منظور کاهش مرگ و میر در بیمارستان ها و بخش ICU تنها بخشی از اهداف راه اندازی این مرکز در استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از توانایی های علمی و تخصصی اساتید مجرب این مرکز و در قالب ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی در ایلام راه اندازی می شود

مرکز تحقیقات سل و بیماری های ریوی در ایلام راه اندازی می شود