مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-18سياسي

خبرنگار فارس، برگزیده جشنواره ملی بانوان رسانه ای حریم رسالت شد


آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی بانوان رسانه ای حریم رسالت، امروز با معرفی آثار برگزیده در مجتمع فرهنگی - هنری زیبا کنار رشت، برگزار شد و سمیه انصاری فرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نقش زنان جهان اسلام در تمدن سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی ، زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی ، حجاب و پوشش زن مسلمان در کاهش ناهنجاری های اجتماعی ، زن در رسانه های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین المللی از جمله محورهای دومین جشنواره ملی حریم رسالت بود که ویژه بانوان خبرنگار برگزار شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، 3 هزار و 100 اثر رسانه ای از استان های مختلف کشور توسط بانوان خبرنگار به جشنواره حریم رسالت ارسال شده بود که از این تعداد 1500 اثر به بخش داوری نهایی راه یافت و پس از داوری آثار ، 44 اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

در این جشنواره، سمیه انصاری فرد، خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس، در محور حجاب و پوشش زن مسلمان در کاهش ناهنجاری های اجتماعی ، حائز رتبه سوم بخش یادداشت شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی حریم رسالت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و  سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار فارس، برگزیده جشنواره ملی بانوان رسانه ای حریم رسالت شد

خبرنگار فارس، برگزیده جشنواره ملی بانوان رسانه ای حریم رسالت شد