مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-23اقتصادي

ادامه بلاتکلیفی مسکن مهر کج شهر پردیس


درحالی مدیرعامل عمران پردیس وعده آغاز ساخت پروژه کج مسکن مهر این شهر را در خرداد امسال داده بود که فعلا اتفاق امیدوارکننده ای برای این پروژه نیفتاده است.

- به گزارش تسنیم، اوایل مهرماه امسال طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی 10 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس افتتاح شد.

در این مراسم محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفته بود: امروز شاهد افتتاح واقعی پروژه های مسکن مهر هستیم؛ ساخت این واحد ها از سال 90 آغاز شده بود و متقاضیان 10 سال است که اقساط تسهیلات آنرا پرداخت می کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با یادآوری اینکه برخی از پروژه ها از سال 98 آماده بوده، اما تحویل متقاضیان نمی شد، گفت: با افتتاح امروز 19 هزار و 821 واحد مسکن مهر باقیمانده در پردیس خواهیم داشت.

محبت خواه خواستار حمایت صندوق ملی مسکن برای تامین مالی شد و با اعلام اینکه تا پاییز پاییز 7000 واحد دیگر مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود، اضافه کرد: پکیج و رادیاتور جزو تعهدات پروژه هاست که انشالله انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، گرچه بخشی از واحد های مذکور افتتاح شده، اما هنوز برای متقاضیان آن قابل سکونت نیست.

نداشتن آب، برق و گاز باعث شده تا متقاضیان واحد های افتتاح شده یکماه قبل فاز 11 شهر جدید پردیس چشم انتظار اقدامات دستگاه های خدمات رسان برای سکونت در این واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بلاتکلیفی مسکن مهر کج شهر پردیس

ادامه بلاتکلیفی مسکن مهر کج شهر پردیس