مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-15اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران خارجی از اولویت های مهم توسعه در سیستان و بلوچستان


حمایت از سرمایه گذاران خارجی که از اولویت های مهم دولت سیزدهم بویژه استاندار سیستان و بلوچستان برای توسعه است باعث شد تا یک سرمایه گذار افغانستانی با ایجاد کارخانه آب معدنی علاوه بر سرمایه گذاری اقدام به اشتغالزایی کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان حمایت از سرمایه گذاران خارجی که از اولویت های مهم دولت سیزدهم بویژه استاندار سیستان و بلوچستان برای توسعه است باعث شد تا یک سرمایه گذار افغانستانی با ایجاد کارخانه آب معدنی علاوه بر سرمایه گذاری اقدام به اشتغالزایی کند.

نورعلی جیلانی سرمایه گذاری افغانستانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: کارخانه آب آشامیدنی در زاهدان با کیفیت بسیار خوب در حال انجام کار است و در سال جاری هم به عنوان واحد برتر و نمونه استان در زمینه استاندار انتخاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در بخش خصوصی در این استان وجود دارد اما نگذاشتیم که حتی یک روز این کارخانه از کار و تلاش بایستد و تعطیل شود، ماهم در جهت صادرات به افغانستان کار می کنیم و هم اینکه در جهت رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان تلاش می کنیم، گذشته از اینکه یکی دیگر از اقدامات ما این است که در حال راه اندازی مرغداری در زاهدان هستیم که در نوع خودش در شرق کشور بزرگترین مرغداری محسوب می شود که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که با این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران خارجی از اولویت های مهم توسعه در سیستان و بلوچستان

حمایت از سرمایه گذاران خارجی از اولویت های مهم توسعه در سیستان و بلوچستان