مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-21سياسي

ایرادات یک روزنامه به اظهارات صادق محصولی


روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر صادق محصولی که خواستار خالص سازی بیشتر دولت شده بود نوشت: دبیرکل یکی از احزاب خواستار یکدست تر شدن حکومت شده و برای آنکه بر این خواسته انحرافی خود سرپوش ظاهرپسندی بگذارد این را هم چاشنی سخنان خود کرده که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات اخیر صادق محصولی که خواستار خالص سازی بیشتر در دولت شده بود واکنش نشان داد.

 روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از سرمقاله امروز خود با تیتر یکدست سازی، انحراف از انقلاب نوشته است؛ در مسائل داخلی این روزها بعد از مشکلات مستمر و پایان ناپذیر معیشتی و اقتصادی، موضوع انتخابات از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

نوع برخورد با داوطلبان نمایندگی مجلس از یکطرف و انواع اظهارنظرهایی که بعضی از فعالان سیاسی درباره انتخابات مجلس و ساختار حکمرانی کشور می کنند از طرف دیگر، موضوعاتی هستند که اگر به آنها توجه و پرداخته نشود، آینده خطرناکی در انتظار کشورمان خواهد بود.

به همین دلیل باید به این موضوع توجه ویژه شود و برای رفع این خطر تلاش فوق العاده ای به عمل آید.

 متاسفانه بعضی فعالان سیاسی این روزها سخنانی گفته اند که نشان دهنده عزم آنان بر ادامه دادن به مسیر خلاف قانون و خلاف مصالح عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات یک روزنامه به اظهارات صادق محصولی

ایرادات یک روزنامه به اظهارات صادق محصولی