مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-16اقتصادي

سند کاداستری برای 100درصد از اراضی کشاورزی بندرلنگه صادر شد


 رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور سند کاداستری برای 100 درصد از اراضی کشاورزی شهرستان بندرلنگه به مساحت بیش از 3 هزار هکتار خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان  رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور سند کاداستری برای 100 درصد از اراضی کشاورزی شهرستان بندرلنگه به مساحت بیش از 3 هزار هکتار خبر داد.

مجتبی قهرمانی عصر امروز (بیست وپنجم آبان ماه)، در آیین واگذاری اسناد مالکیت اراضی کشاورزی بندرلنگه، اظهار داشت: پیش از این نیز در حدود یک سال و نیم پیش برای 100 درصد از اراضی ملی استان هرمزگان سند حدنگاری صادر شده است.

قهرمانی افزود: قانون حدنگار از سال 1393 تصویب شده است و در این مدت 9 ساله به دستگاه های متولی تکلیف شده است که لایه های مختلف حدنگاری را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه اجرای کاداستر اراضی کشاورزی یکی از تکالیف پیش بینی شده در متن قانون است، گفت: در دوران تحول نوین قوه قضاییه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای کارهای معطل مانده زیادی به سامان رسیده که یکی از آنها موضوع حدنگاری اراضی کشاورزی است.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه، دغدغه ما این است که به عنوان نخستین استان کشور نسبت به حدنگاری تمامی اراضی کشاورزی اقدام کنیم و خوشبختانه امروز این موضوع در شهرستان بندر لنگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاداستری برای 100درصد از اراضی کشاورزی بندرلنگه صادر شد

سند کاداستری برای 100درصد از اراضی کشاورزی بندرلنگه صادر شد