مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-08اقتصادي

آقای وزیر کشاورزی؛ لطفاً گندمکاران را بیش از این دلسرد نکنید!


مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران به تابناک اقتصادی گفت: الان کشاورزان نمی دانند که قیمت قیمت خرید تضمینی گندم، جو و کلزا برای سال زراعی جدید چقدر خواهد بود.

- ؛ بیست و سوم شهریورماه مدیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی ایران خبر از تعیین تکلیف قیمت خرید تضمینی گندم داد و گفت: در جلسه شورای قیمـت گذاری محصولات کشاورزی، کیلویی 19 هزار و 500 تومان برای سال زراعی 1402 -1403 تعیین شد و قرار است طبق قانون وزیر جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده این نرخ را ابلاغ کند.

پس از این صحبت ها نیز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به اظهارنظر و بیان غیررسمی قیمت محصولات از سوی برخی افراد و رسانه ها، اعلام کرد: مرجع رسمی تعیین و ابلاغ قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی، شورای عالی قیمت گذاری به ریاست (محمد علی نیکبخت) وزیر جهادکشاورزی است.

حالا با گذشت چندین هفته از مهلت قانونی برای اعلام نرخ مصوب خرید تضمینی گندم از سوی وزیر جهاد کشاورزی، همچنان گندمکاران و کشاورزان و حتی کلزاکاران در وضعیت نامشخصی به سر می برند و نمی دانند با کدام نرخ برای تولید سال زراعی جدید، برنامه ریزی کنند.

این در شرایطی است که این روزها، مطالبات گندمکاران از دولت نیز به چالشی تبدیل شده است و در این میان، رییس سازمان برنامه و بودجه چند روز پیش در حاشیه جلسه دولت از کشاورزان گندمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر کشاورزی؛ لطفاً گندمکاران را بیش از این دلسرد نکنید!

آقای وزیر کشاورزی؛ لطفاً گندمکاران را بیش از این دلسرد نکنید!