مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-07پزشكي

آزمایشگاه دامپزشکی استان اردبیل یکی از آزمایشگاههای مرجع کشور است


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با اذعان بر اینکه آزمایشگاه دامپزشکی استان اردبیل یکی از آزمایشگاههای مجهز است، گفت: این آزمایشگاه در سطح کشور بعنوان آزمایشگاه مرجع محسوب می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با اذعان بر اینکه آزمایشگاه دامپزشکی استان اردبیل یکی از آزمایشگاههای مجهز است، گفت: این آزمایشگاه در سطح کشور بعنوان آزمایشگاه مرجع محسوب می شود.

مهدی فیضی 15 مهر در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 43 هزار آزمایش انجام شده است.

وی اظهار کرد: اساس کار سازمان دامپزشکی مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام است و نظارت بر بهداشت عمومی تولید لبنی و گوشتی و نظارت بر کشتار و نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور و درمان و نظارت بر تولید داروها و داروخانه ها و اماکن خدماتی دامپزشکی از دیگر وظایف دامپزشکی می باشد.

فیضی با اعلام اینکه نظارت بر صادرات گستره وسیعی از عملکرد دامپزشکی کشور می باشد، تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری 13 هزار تن مواد پروتیینی نظارت شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به حلقه واکسیناسیون اظهار کرد: از ابتدای سال بر علیه بیماری های مختلف تب برفکی و تب مالت و آبله و هاری اقدام کرده ایم و 4 هزار و 600 رأس دام سبک و سنگین بر عیله این بیماری ها در استان واکسینه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه دامپزشکی استان اردبیل یکی از آزمایشگاههای مرجع کشور است

آزمایشگاه دامپزشکی استان اردبیل یکی از آزمایشگاههای مرجع کشور است