موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-23حوادث

انحراف از مسیر اتوبوس تهران_زاهدان در محور کرمان و مصدومیت 34 نفر


رییس اورژانس کرمان از انحراف از مسیر اتوبوس تهران به زاهدان در محور باغین به کرمان خبر داد که در این حادثه 34 نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/کرمان رییس اورژانس کرمان از انحراف از مسیر اتوبوس تهران به زاهدان در محور باغین به کرمان خبر داد که در این حادثه 34 نفر مصدوم شدند.

دکتر سیدمحمد صابری در گفت وگو با ایسنا درباره جزییات این خبر گفت: در ساعت 1:10 بامداد امروز شنبه( اول مهرماه) از این حادثه مطلع شدیم.

او محل دقیق انحراف از مسیر این اتوبوس را محدوده باغین واقع در محور رفسنجان به کرمان اعلام کرد و افزود: بلافاصله شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رییس اورژانس کرمان با اشاره به زخمی شدن 34نفر در این واقعه اظهار کرد: مصدومین این حادثه شامل؛ یک دختر و سه پسر سه ماهه تا هفت ساله، شش زن و 24 مرد 16 تا 65 ساله هستند.

او بیان کرد: از 34 مصدوم حادثه، شش مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و 28 مصدوم بعد از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان های شهید باهنر، حضرت فاطمه و سیدالشهدا علیهماالسلام کرمان منتقل شدند.

صابری اعلام کرد: طبق گزارش تا ساعت 7:30 صبح امروز از 28 مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی، 21 مصدوم بعد از دریافت خدمات پزشکی ترخیص شده اند و هفت مصدوم دیگر همچنان در بیمارستان های شهید باهنر و حضرت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف از مسیر اتوبوس تهران_زاهدان در محور کرمان و مصدومیت 34 نفر

انحراف از مسیر اتوبوس تهران_زاهدان در محور کرمان و مصدومیت 34 نفر