مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-16اقتصادي

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود شیمیایی از ابتدای امسال در بین کشاورزان ایلامی


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از توزیع بیش از 15 هزار 996 تن انواع کود شیمیایی از ابتدای امسال در بین کشاورزان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از توزیع بیش از 15 هزار 996 تن انواع کود شیمیایی از ابتدای امسال در بین کشاورزان خبر داد.

سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از 15 هزار و 996 تن انواع کود شیمیایی و 25 هزار و 258 لیتر انواع سموم دفع آفات نباتی تدارک یا توزیع شد.

وی با اشاره به تلاش های شرکت برای اجرای برنامه ابلاغی وزارت در زمینه تأمین، تدارک و توزیع انواع کودهای کشاورزی یارانه ای، گفت: با وجود کاهش بارش باران در این استان، تغذیه خاک و گیاه به بهترین وجه انجام شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام ادامه داد: در حال حاضر بیش از 15 هزار و 996 تن انواع کودهای یارانه ای ازته، فسفاته و پتاسه در قالب الگوی کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

بیگی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت تا پایان امسال از مقدار مورد انتظار کود عبور کنیم و با ترویج و فرهنگ سازی مصرف متعادل انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه به همراه کودهای آلی و بیولوژیک نیز به وضعیت خوبی از نظر استاندارد جهانی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود شیمیایی از ابتدای امسال در بین کشاورزان ایلامی

توزیع بیش از 15 هزار تن انواع کود شیمیایی از ابتدای امسال در بین کشاورزان ایلامی