مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-30اقتصادي

اجرای 510 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان


مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای 510 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در استان طی دولت سیزدهم خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای 510 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در استان طی دولت سیزدهم خبر داد.

محمد فرهاد، پیرامون عملکرد و دستاوردهای 2 ساله اخیر شرکت آبفا استان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مجموع اعتبارات شرکت در طول دولت سیزدهم 1265 میلیارد تومان و مجموع پروژه های تعریف و آماده افتتاح شده 1960 میلیارد تومان بود که بخشی از این عدد، شامل 4 پروژه به ارزش 400 میلیارد تومان پروژه افتتاح شده در هفته دولت امسال است.

وی افزود: اجرای پروژه تصفیه خانه آب اضطراری شهر مریوان، تکمیل و بازسازی ایستگاه پمپاژ آب اضطراری پل شیخ سنندج، آبرسانی به 13 روستا، اجرای خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه شهر سنندج، احداث تصفیه خانه آب شهر دیواندره، اجرای خط انتقال آب از تصفیه خانه شماره 2 به تصفیه خانه شماره 1 و مخازن شهر سقز، نصب و راه اندازی سیستم کامل ازن زنی و مخزن تصفیه خانه آب بانه و انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو از دیگر پروژه های شاخص اجرا شده در دولت سیزدهم در استان کردستان در حوزه آب و فاضلاب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 510 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان

اجرای 510 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان