مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-21سياسي

اجرا نشدن حکم 675 پرونده زمین خواری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی


هم اکنون 105 پرونده در حوزه منابع طبیعی و 570 پرونده در حوزه اراضی کشاورزی در استان اجرای حکم نشده است که علت آن مسکونی بودن بناهای غیرمجاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری از ساری، محمد کریمی دادستان مرکز مازندران در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی که در دادگستری استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: طی گزارشی آخرین وضعیت پرونده ها و اجرای احکام قضایی اراضی ملی و منابع طبیعی و اراضی کشاورزی را اعلام و اظهار کرد: از سال 1395 تاکنون بیش از 3هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان خلع ید و به انفال برگشت داده شد.

وی گفت: در سال 1401 یک فقره سند 4 هزار هکتار و 772 مترمربع اراضی واگذارشده به شرکت توسعه و عمران کشاورزی وزارت جهاد موسوم به بانک زمین از آن شرکت اقاله و به نام منابع طبیعی سند صادر و تحویل شده است.

کریمی ادامه داد: طی سنوات 1395 تاکنون هزار و 170 هکتار اراضی کشاورزی تعییر کاربری داده شده در مازندران قلع و قمع و به وضع سابق اعاده شد، همچنین  در 6 ماه نخست سال جاری 19 هکتار از اراضی کشاورزی اعاده به وضع سابق و 440 هکتار از اراضی ملی نیز خلع ید و رفع تصرف شد.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون 105 پرونده در حوزه منابع طبیعی و 570 پرونده در حوزه اراضی کشاورزی در استان اجرای حکم نشده است که علت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا نشدن حکم 675 پرونده زمین خواری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی

اجرا نشدن حکم 675 پرونده زمین خواری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی