مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-04سياسي

بهره مندی 81 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از خدمات مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره مندی 81 هزار نفر در سراسر استان از خدمات مراکز نیکوکاری گفت: از این تعداد بیش از 34 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

- جاسم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم، خیرین و نیکوکاران هر منطقه راه اندازی و مدیریت می شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مراکز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع آوری و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت حمایت همان منطقه می رسد.

وی افزود: 167 مرکز نیکوکاری در راستای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اقتصادی آن ها در سطح استان ثبت شده که از این تعداد 48 مرکز به صورت تخصصی فعالیت می کند.

محمدی اضافه کرد: از مجموع این مراکز تخصصی نیکوکاری 12 مرکز در زمینه زکات، 16 مرکز در زمینه اشتغال و کارآفرینی، 15 مرکز در زمینه فرهنگی(کمک به تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب)، سه مرکز در زمینه درمان و خدمات پزشکی، یک مرکز در زمینه قرآن و یک مرکز نیز در زمینه احداث مسکن فعالیت می کند.

  وی با اشاره به اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت های مراکز نیکوکاری است، بیان کرد: دارندگان تخصص های گوناگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 81 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از خدمات مراکز نیکوکاری

بهره مندی 81 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از خدمات مراکز نیکوکاری