مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-10ورزشي

توضیحات قنبرزاده درباره جریمه های سپاهان و پرسپولیس


نایب رییس فدراسیون فوتبال می گوید سپاهان با اصلاح کردن قرارداد سال دوم آل کثیر و دابو توانست قرارداد این دو بازیکن را ثبت کند.

- نایب رییس فدراسیون فوتبال می گوید سپاهان با اصلاح کردن قرارداد سال دوم آل کثیر و دابو توانست قرارداد این دو بازیکن را ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: مجمع هیات فوتبال استان تهران در حال برگزاری است و ان شاءالله هر فردی منتخب مجمع شد، هم فدراسیون و هم اهالی فوتبال او در مدیریت فوتبال تهران که خیلی مهم است، کمک کنند.

وی درباره حمایت سازمان لیگ از هیات فوتبال تهران در خصوص مسائلی مانند زمین تمرین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسائل دیگر اذعان کرد: رییس جدید ابتدا باید انتخاب شود و سپس در این خصوص تصمیم گرفته شود.

البته این را بدانید که سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات است و در خصوص زمین و مسائل تاسیساتی اختیار و وظیفه ای ندارد.

این سخت افزار ربطی به سازمان لیگ ندارد.

قنبرزاده درباره جریمه 50 میلیاردی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس و اینکه قرار است کجا هزینه شود؟ بیان کرد: این آرا ابتدا باید به استیناف بروند و هر موقع تصویب شوند، در خصوص آنها تصمیم گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات قنبرزاده درباره جریمه های سپاهان و پرسپولیس

توضیحات قنبرزاده درباره جریمه های سپاهان و پرسپولیس