مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-18سياسي

کارگروه توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شود


استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل خواستار تشکیل کارگروه توسعه گردشگری استان با حضور تشکل ها و نمایندگان فعالان حوزه گردشگری شد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل خواستار تشکیل کارگروه توسعه گردشگری استان با حضور تشکل ها و نمایندگان فعالان حوزه گردشگری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل استان که با محوریت گردشگری برگزار شد، گفت: کارگروه توسعه گردشگری استان از سوی اداره کل میراث فرهنگی و با حضور تشکل ها و نمایندگان فعالان این حوزه به منظور بررسی دوره ای مسائل گردشگری استان تشکیل شود.

استاندار اردبیل با تأکید بر حضور خود در این کارگروه با توجه به اهمیت حوزه گردشگری افزود: این کارگروه با تشکیل جلسات ماهانه در حضور اعضا و بررسی مشکلات و مسائل می تواند در روند توسعه گردشگری استان موثر باشد.

عاملی همچنین ضمن بررسی پرونده های حاضر در ستاد تسهیل بیان کرد: ستاد تسهیل محلی برای رفع مشکلات موجود در مسیر فعالیت سرمایه گذاران با حضور سرمایه گذار و مسئولان دستگاه مرتبط است و ما در این ستاد تلاش می کنیم موانع پیش روی سرمایه گذاری را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شود

کارگروه توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شود