مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-16ورزشي

سپیدرود با یک امتیاز ازسازی برگشت


در هفته دوم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم سپیدرود رشت مهمان تیم کیان سام بابل بود که در نهایت 2 تیم به نتیجه یک بر یک دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هفته دوم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز تیم سپیدرود رشت مهمان تیم کیان سام بابل در ورزشکاه شهدا ساری بود که در نهایت 2 تیم به نتیجه یک بر یک دست یافتند.

  سپیدرود در حالی دومین تساوی پی در پی و این بار خارج از خانه را کسب کرد که به مانند بازی نخست حریف بر روی تک موقعیت خود به یک گل رسید و سپیدرود بیش از انگشتان 2 دست موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

  سپیدرود در نیمه دوم آنقدر خوب و مقتدر بازی کرد که هم حریفان حساب کار دست شان بیاید و هم هواداران سپیدرود با امیدواری هر چه تمام تر فاصله ساری تا رشت را طی کنند و به یک اردیبهشت رویایی دیگر بیاندیشند.

  گزارش بازی 15در نخستین موقعیت جدی این مسابقه بر روی یک ضد حمله با فرار محمد غلامی از خلا خط دفاعی سپیدرود با یک پاس غدیر غلامی را صاحب توپ کرد تا او با یک ضربه از بالای سر پورقلی بیرون آمده گل نخست بازی را به ثمر برساند.

  35سپیدرود می توانست روی حرکت در عمق میلاد کرمانی درون محوطه شش قدم به گل تساوی دست یابد که تعلل او و تکل مدافعان میزبان توپ را راهی اوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدرود با یک امتیاز ازسازی برگشت

سپیدرود با یک امتیاز ازسازی برگشت