مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-18اقتصادي

فصل سرد، زمانی مناسب برای اجرای طرح جامع آبیاری فضای سبز


معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به طرح جامع آبیاری فضای سبز، گفت: فصل سرد زمان مناسبی برای اجرای این طرح است که اگر بتوان تا قبل از عید نوروز این طرح را اجرایی کرد، - ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به طرح جامع آبیاری فضای سبز، گفت: فصل سرد زمان مناسبی برای اجرای این طرح است که اگر بتوان تا قبل از عید نوروز این طرح را اجرایی کرد، اتفاق برگ و مثبتی برای شهر همدان خواهد بود.

حامد جلیلوند در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: کار مطالعاتی طرح جامع آبیاری فضای سبز شهر همدان انجام شده است و در مرحله اصلاح و اجرایی شدن قرار دارد.

وی با بیان اینکه آبیاری با تانکر بهره وری لازم را ندارد، تصریح کرد: آبیاری با تانکر دغدغه شهرداری بود چرا که در این روش آبیاری مناسبی صورت نمی گرفت و آب زیادی هدر می رفت بر همین اساس طرح جامع آبیاری فضای سبز در شهرداری همدان کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه طرح های مطالعاتی خوبی در شهرداری انجام شده است، خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی پاکبان ها انجام شده و حدود 900 پاکبان شهرداری همدان دارای کد پرسنلی می شوند که به صورت اتیکت روی لباس هایشان نصب خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی مشاغل نیز از سوی مشاور نوشته شده است، ادامه داد: مشاور در حال کار است تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سرد، زمانی مناسب برای اجرای طرح جامع آبیاری فضای سبز

فصل سرد، زمانی مناسب برای اجرای طرح جامع آبیاری فضای سبز