مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-19سياسي

اجتماع مادران 120 کشور دنیا در قم برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری اجتماع مادران 120 کشور دنیا در حمایت از فلسطینی ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده اظهار کرد: این اجتماع با عنوان کودکان غزه در آغوش مادران جهان ساعت 9 صبح روز جمعه 28 مهرماه با حضور مادران و کودکان استان قم و 120 کشور دنیا در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در این اجتماع حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان رییس موسسه روایت سیره شهدا سخنرانی و علی حبیب زاده مداحی خواهد کرد.

وی حمایت از فلسطینی ها و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی را مهم ترین هدف برگزاری این اجتماع ذکر کرد و گفت: رژیم صهیونیستی که 15 مهرماه از نظر اطلاعاتی و نظامی با شکست سنگین و غیرقابل ترمیم مواجه شده، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مقاومت و جبران این شکست مفتضحانه، مناطق مسکونی غزه را به شدت بمباران می کند.

شعبان زاده اظهار کرد: بمباران بیمارستان غزه نمونه بارز از خوی وحشی گری و نسل کشی رژیم صهیونیستی است که قلب ملت های جهان را جریحه دار کرده و مادران جهان در این اجتماع ضمن محکوم کردن این جنایت ها و ابراز همدردی با مادران و کودکان غزه، برای محاکمه سران رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مادران 120 کشور دنیا در قم برگزار می شود

اجتماع مادران 120 کشور دنیا در قم برگزار می شود