مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-22سياسي

جامعه بشری چشمانش را بر جنایات رژیم صهیونیستی باز کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ما کادر درمان از جامعه بشری می خواهیم که چشمانش را باز کند، جنایات رژیم صهیونیستی را ببیند و با تمام وجود این لکه ننگ را حذف کند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ما کادر درمان از جامعه بشری می خواهیم که چشمانش را باز کند، جنایات رژیم صهیونیستی را ببیند و با تمام وجود این لکه ننگ را حذف کند.

دکتر مهدی احمدی نژاد شامگاه 30 مهر در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه با عنوان مرهمی برای غزه در گلزار شهدای کرمان که با حضور مسئولان ارشد استان، کادر درمان و امدادگران برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه پزشکی، امدادگری و کادر درمان در عزای عمومی به سر می برند به دلیل جنایاتی که رژیم صهیونیستی در مقابله با بی دفاع ترین افراد جامعه در فلسطین مرتکب می شود.

وی افزود: در همه جنگ ها اصل بر کشتن است بجز جامعه پزشکی، که در امداد مجروحان و حتی مجروحان دشمن کمک می کند اما رژیم اشغالگر قدس با حمله به بیمارستان المعمدانی بیش از 800 نفر از کادر درمان و بیماران را شهید کرد و با زدن آمبولانس هلال احمر چند امدادگر را به شهادت رساند و نشان داد به هیچ اصولی پایبند نیست.

احمدی نژاد بیان کرد: ما کادر درمان از جامعه بشری می خواهیم که چشمشان را باز کنند، جنایات رژیم صهیونیستی را ببینند و با تمام وجود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بشری چشمانش را بر جنایات رژیم صهیونیستی باز کند

جامعه بشری چشمانش را بر جنایات رژیم صهیونیستی باز کند